onsdag den 17. juli 2013

Barnedåbskage til Noah

Lille Noah blev døbt d. 30.6.13 og jeg havde fået æren af at lave kagen til ham.
Find fejlen - det er en ordentlig baby der blev født, der skulle self ikke stå kg! Kan lige så godt sige det, for alle andre har lagt mærke til det ;) - Men jeg gav et godt grin den dag ;P

Der var ønske om hvordan kagen skulle se ud, så det var lige til at gå til. Jeg modlerede en elefant, bamse og sut, de følgene billeder viser resultaterne :)



 Kagen er en Mors chokoladekage på danskvand og med chokolade stykker i. Der er vaniliefrosting mellem lagene i den nederste kage og smurt op med det også.
 Overtrukket med blå fondant :) Det skal jo være drenget! ;)

 Kanterne er sluttet af med små kugler jeg har rullet i tre forskellige farver - det er ret pænt efter min mening, trods det er et helved at trille dem :P
Det færdige resultat og en glad famile :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar