onsdag den 14. august 2013

Bryllupskage: Hr og Fru Hedegaard Hyttel

SUPRISE - så blev vi gift d. 3.8.2013. 

Som en overraskelse for vores omverden blev vi gift i hemmelighedens tegn, med 8 gæster, en smuk brudekjole som min mor bar for 30 år siden, Kirken hvor min mands far ligger og med alle traditionerne.. Det betyder også BRYLLUPSKAGE - som jeg selv har lavet :)

Kagen består i "Mors chokoladekage", men jeg har blandet friske hindbær i og chokoladestykker. Det var godt nok lækkert! Som mellem lag har jeg brugt lakridsgenache rest jeg havde i fryseren, der egentlig er lavet til hindbær marcaroons.
Det fungerede rigtig fint. det er smurt op med hvid chokoladesmørcrem.
Pynten til kagen er hjerter, ringe, sløjfe med slør og vores navne, samt dato :) Lidt billeder til det visuelle ;)












OBS - en fiks detalje.! Kagen var ikke større end at den kunne være i en køletaske der kunne ligges ned. Det var fikst og nemt at have med at gøre :)

Toppen er self gemt til d. 3.8.2014 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar