søndag den 8. juni 2014

25 år (Og heldigvis gift, så ingen kanel)

25 år er endnu en god grund til at bruge til på at planlægge en flot kage. Jobbet var de heldige i denne omgang. Muligheden for at lege med nye udfordringer, blev til orkideer - Eeelsker Orkideer. Så ved hjælp af google og andre blogs, fik jeg krearet nogle flotte blomster, efter egen mening :)




 Jeg valgte at dampe dem, så de blev shine i looket :)

 Lagkage med skildpadde og hindbær mousse i, lagt mellem drømmekagebunde.- Opskrifter der er nemme at google og så kommer de frem.





Min mand og jeg holdte fødselsdags brunch, da vi ligger så tæt. Det blev til hundeboller og citroncupcakes - WOW det der citron i kage, jeg er pjattet med det!

 Den nederste udgave af cup cakes blev ikke på min fødselsdag - stadigvæk citron cupcakes, bare en anden udfoldelse og med citronskaller der er karmelliseret (kan ikke huske hvad det hedder, men nemt.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar