onsdag den 26. juni 2013

Bachelor kager :)

Så kan jeg prale af at være blevet fysioterapeut - autoriseret oven i købet! Det skulle jo fejres og det blev det i kagestil :)

Jeg lavede 4 forskellige muffins:
- Marzarin med chokoladefrosting og pyntet med knogler.
- Markron
- Gulerod med smøreostfrosting og Danske fysioterapeuter logo på i sukkerprint.

Derudover havde jeg lavet to forskellige Macarons fra Feinschmager (Hun er fantastisk og det kan kun anbefales at tjekke hende ud) og Cake pops fra Momses univers (Momses univers og også et paradis med opskrifter og billeder på alverdens kage hygge - kan anbefales)

Der er en række billeder af herligheden. Det var en SKØN dag og der blev taget godt fra i kagerne. Jeg havde lavet således der ikke var nok til alle, af alle slags - men man skulle vælge hvad man gerne ville have. Jeg så det som en mulighed for at få prøvet noget af jeg ikke havde lavet før, så mange slags men ikke mere end én portion af hver slags :)

Jeg undskylder endnu engang for billed opsætningen - men den her blog er ikke særlig nemt at håndtere dem i. Men her er et halv at billeder, så kan i selv fornemme den skønne mængde :)


 Hindbær macarons med lakrids genache - Sindsygt lækkert!
 Alm macarons med karamel


 Cake pops


Et uddrag af kage menu kortene :)
Kage opsats :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar