fredag den 14. juni 2013

Sølvbryllupskage


Sølvbryllups kage i stor stil - to dage fuldt beskæftiget :) 
Jeg har brugt en opskrift på drømmekagebunde, som bages i et og så skæres op i de 3 lag. Det fungerede meget bedre for mig, end de enkelte bunde. Det er specielle mål på opsatsen, så det bliver nemt noget mak værk. Jeg har købt mig nogle runde forme, som kan stilles efter hvor store bundende skal være - ja DET er smart! 

.. og det er skønne til at samle kagerne i også - WIN!
Fyldet i kagerne er den fantastiske jordbærmousse og chokolademousse.
Overtræk er marcipanfondant med hvid farve.
Pynten er fondant, som er købt farvet og sølv er hvid fondant som er sprayet sølv.

Det gik forholdsvis uden problemer at lave kagen denne gang - så er der jo at det bliver rigtig sjovt at lave OG jeg fandt ud af at mine forældre har et fantastisk stort køleskab :) 

Responsen på kagen, var at sølvbryllups parret var meget tilfredse og glade for kagen, og den smagte himmelsk.
Selv er jeg rigtig tilfreds med resultatet, men alt gik også som det skulle. 

Jeg har lidt forskellige billeder af processen - De taler bedst for dem selv :) 










 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar