søndag den 18. november 2012

Lærer kage, en åben bog.

Så skulle min kageform som lignede en åben bog, afprøves. Det var ikke så nemt som jeg egentlig troede, måske fordi jeg skulle lave en dobbelt portion af chokoladekagen, for at få den fyldt helt op.
Det ved jeg til næste gang, at der ikke skal spares på noget..

Kagen er en åbenbog, pyntet til et lærer møde - så håber jeg bare at de kan spejle sig lidt i den ;)

 Penalhuset har jeg lavet, ved at sætte to skumfiduser i hver sin ende, til at holde den med, og så har der siddet en i midten, til at den tørrede så meget, at formen kunne holdes.

Kagen er Mors Chokoladekage, som er smurt op med vanilie frosting. Det hvide lag fondant, har jeg købt, da det bedre kan holde sig i nærheden af fugt, natten over. Og så har jeg lavet figurene i hjemmelavet fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar