mandag den 18. februar 2013

Marzarin muffin med Chokolde frosting

Jeg skal til møde i madudvalget i aften - Da jeg er FDFer, og godt kan lide at lave de store hygge arrangementer, har jeg selfølgelig rodet mig ud i endnu et udvalg ;)
Vi skal til Holland til sommer, sammen med 400 FDFere - det bliver super fedt!
.. men først skal der planlægges en masse, og der skal jo kage til :)

Jeg er gået i krig med en marzarinkage - i min familie går den under 'gift kage', da man aldrig kendte farven på den, når man fik et stykke..
Og det er et element til at gøre den sjov.

Mine muffins blev blå og røde, men chokolade frosting på toppen - ooooog som prikken over i'et, fandt jeg en udstikker af en tulipan, som tilfældigvis er vores logo for turen.. Bom bom, så passer det hele jo ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar