tirsdag den 5. februar 2013

Prinsesse kage

Der skal selfølgelig også være en prinsessekage - nu jeg endelig har fået købt mig en dukke velegnet til det :)
- Måske valgte jeg det også fordi at jeg ikke var sikker på at alle kunne lide valnøddelagkage og min lille niece også var med. Så der var lidt til alle og masser af kage til overs :P

Jeg er et halv nærrigt menneske på nogen kanter, og jeg syntes bestemt at kjolen må kunne bygges op på andre måder, end at købe formen. Så jeg har bygget kjolen op af runde ringe, som er smurgt op med vanilie frosting. Det kan også ses, der er nogle steder lidt skarpe kanter, men okay der er lidt at arbejde med endnu ;)

Kjolen er lavet af "Mors chokoladekage" med appelsin juice. Den var virkelig godt og vamset - vanilie frostingen passede perfekt til den.

Jeg har taget lidt billeder af min opbygning - men først mit færdige resultat :P








  
Har skåret chokoladekage bundende ud i 3 forskellige ringe.









Kagen er smurt op med den lyserøde vaniliefrosting, som har har farvet, så det passer til kjolen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar